"Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. " Albert Einstein









niedziela, 18 listopada 2012

craftujemy dla Hospicjum CORDIS

Witajcie,

zgłosiłam się do akcji prowadznej przez Kasię na blogu uszyty świat. O akcji craftujemy dla Hospicjum Cordis pisałam już wcześniej, przy okazji robienia prób projektowania i szycia maskotek. Chciałam, żeby zabawki, które uszyję były jak najbardziej sympatyczne, więc tych prób było kilka. Pomagał mi w tym Kubuś, to on był główym krytykiem i dzięki jego pomocy udało się mi wysłać taki zestaw:




Niezamierzenie wyszedł zestaw trochę "gospodarsko-farmerski" :) A po kolei:

owieczka z kokardką na zadku:





krówka:




konik:




piesek, prawie jamnik :)




dinozaur:



Szycie tych zabawek dało mi dużo radości. Mam nadzieję, że dzieciakom z Hospicjum stwory te dadzą jej również, chociaż odrobinę...

Pozdrawiam Was serdecznie
Anka

6 komentarzy:

  1. Fantastyczne! Tylko dinozaur się wybił wśród swojskich zwierzątek:) Dzieciaki na pewno pokochają Twoje stworki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci z całego serca za udział w akcji Craftujemy dla Hospicjum Cordis! Maskotki są cudne!!! Dziękuję również za wyróżnienie! Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dobrze, że są tacy Ludzie jak Ty, którym się chce zarazić entuzjazmem innych. Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  3. A... Podasz szablony? B o ... Chce takiego zrobić

    OdpowiedzUsuń