"Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. " Albert Einstein









niedziela, 18 listopada 2012

craftujemy dla Hospicjum CORDIS

Witajcie,

zgłosiłam się do akcji prowadznej przez Kasię na blogu uszyty świat. O akcji craftujemy dla Hospicjum Cordis pisałam już wcześniej, przy okazji robienia prób projektowania i szycia maskotek. Chciałam, żeby zabawki, które uszyję były jak najbardziej sympatyczne, więc tych prób było kilka. Pomagał mi w tym Kubuś, to on był główym krytykiem i dzięki jego pomocy udało się mi wysłać taki zestaw:




Niezamierzenie wyszedł zestaw trochę "gospodarsko-farmerski" :) A po kolei:

owieczka z kokardką na zadku:





krówka:




konik:




piesek, prawie jamnik :)




dinozaur:



Szycie tych zabawek dało mi dużo radości. Mam nadzieję, że dzieciakom z Hospicjum stwory te dadzą jej również, chociaż odrobinę...

Pozdrawiam Was serdecznie
Anka