"Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. " Albert Einstein









środa, 16 stycznia 2013

Renowacja lalki :)

Kochani,
jeszcze mnie tutaj nie było w tym roku, więc życzę wszystkim duuuużo miłości i zdrówka w Nowym Roku. Niech będzie lepszy niż wszystkie poprzednie :)

Ja Nowy Rok robótkowo zaczęłam od wysokiego C... Mała przyjaciółka mojego Kubusia zapytała mnie czy umiem szyć, bo jej ukochana lala, z którą śpi od kiedy skończyła 6 miesięcy, troszkę już się... "zmęczyła" i trzeba ją pozszywać. Lalka była przytulana i kochana już ponad 3 i pół roku, więc należało jej się odświeżenie. Wspólnie wybrałyśmy materiał, z jakiego miała mieć uszyte nowe ubranko i wzięłam się do pracy. Pracowałam z duszą na ramieniu, bo wybranie materiału przez 4 latkę, może nie mieć nic wspólnego z zadowoleniem z efektu końcowego... Wybrany przez Elizę materiał jest biały w drobne różowe kwiatuszki, wcześniej lalka była granatowa, więc zmiana zapowiadała się ogromna, bałam się czy zostanie zaakceptowana... Ale, udało się! Eliza była lekko zszokowana i nie mogła poznać swojej lali, ale śpi z nią nadal, więc wszystko jest ok. Jest tylko jeszcze jedno zapotrzebowanie... mam uszyć lalce sukienkę, żeby jednak była niebieska... :) Okazuje się, że nawet czteroletnie Kobiety zmienne są :)

Poniżej zdjęcia przed zmianą i po zmianie, ciekawa jestem co o tej renowacji sądzicie...



Dobrej nocki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz