"Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. " Albert Einstein









wtorek, 26 marca 2013

jajka, kurczaki, kurki, zajączki, baranki,....

Kochane,
dziś tak na chwilkę...
Pokażę Wam co razem z Kubusiem ustawiliśmy u niego w pokoju. W wazonie ustawiliśmy gałązkę wierzby. Jako, że nie chciała stać równo, trzeba jej było pomóc i obtuliliśmy ją kawałkiem tkaniny, która mnie przed Wielkanocą prześladuje (ale tak w pozytywnym sensie :) - żółty w białe groszki. Zakochałam się w tej tkaninie, powstały z niej jajka, kurki, stroik na drzwi, a mam jeszcze nadzieję zdąrzyć z poszewkami na kanapę.
Ale do rzeczy... Wazon, gałązka wierzby, a na gałązce... czego dusza pragnie... jajka, kurczaczki, kurki, baranki, zajączki... wszystko utrzymane w jasnych odcieniach błękitu i żółci:








Na przed ostatnim zdjęciu widać kurczaczka z masy solnej, postaram się jeszcze jutro wrzucić mały kursik jak go wykonać - może jeszcze się przyda...? Kilka osób prosiło mnie o opis jak wykonałam tulipany z tkaniny, o których pisałam tutaj. Jeżeli tylko uda mi się rozciągnąć dobę rownież wrzucę kursik, robi się je błyskawicznie, więc z nimi napewno zdążycie przed Świętami.

Dobrej nocy Wam życzę
Anka

2 komentarze:

  1. Piękne ozdoby zrobiłaś Aniu :) Szczególnie spodobał mi się baranek i kurczaczek z masy solnej - proste, a jakie efektowne.
    Radosnych Świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo! Żałuję tylko, że nie zdąrzyłam z kurczaczkami z Twojego projektu... Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń