"Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. " Albert Einstein









niedziela, 14 kwietnia 2013

torebka na ramię

Witajcie,
oto kolejna torebka przeze mnie uszyta z filcu. Tym razem jest ona trochę bardziej elegancka i kobieca - z dodatkiem ognistej czerwieni. Torebka ma jedną długą rączkę, do noszenia na ramieniu:



z tyłu kieszonkę zapinaną na suwak:




i ten suwak z tyłu i ten "główny" są czerwone:

 


w środku czerwona podszewka z dwoma kieszonkami - jedna zapinana na suwak, druga bez zapięcia, dzielona na dwie częsci:



Do torebki przypięłam broszkę - kwiat wykonany z filcu. W pierwszej wersji kwiat miał być przyszyty, ale potem doszłam do wnioski, że taki, broszkowy, będzie praktyczniejszy - będzie go można przypinać w różnych częściach torebki - w zależności od tego na którym ramieniu torebka będzie zwykle noszona. A poza tym taka broszka może przecież trafić również w inne miejsce :)




Dobrej nocki Wam życzę
Anka




4 komentarze:

  1. piękna i bardzo kobieca z tą czerwienią-bardzo ładnie wykończona w środku,cudeńko-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fajna torebka, zawsze się zastanawiam jak elegancko wszyć zamek i podszewkę do takiej filcowej torebki, którą też mam w planach. :) Możesz się ewentualnie podzielić takim sposobem? :)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń