"Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. " Albert Einstein









środa, 14 maja 2014

kolorowo

Witajcie,

czy wiecie, że dziś mija 30 lat od premiery "Seksmisji"? Pewnie dla dużej części z Was ten film jest nr 1, ja również go uwielbiam. Te dialogi, te oczywiste oczywistości głoszone w wielu scenach są nie do podrobienia. I to "Seksmisja" potwierdza, że Curie-Skłodowska była kobietą, a panowie to nie mamuty :) Uwielbiam ją i tyle :)

Jako, że mamy już od dłuższego czasu kalendarzową wiosnę (póki co, tylko kalendarzową :/) popełniłam kilka kolorowych torebek:



na zdjęciu brakuje jeszcze torebek w kolorze pomarańczowym. To nie to, że były niefotogeniczne :) ale doszyłam je kilka dni później, a oto one:



I zaczynając od lewej z pierwszego zdjęcia - torebki w czerwieni:


w zieleni:


w fiolecie:


w żółci:


i w kolorze niebieskim:


Wszystkie mają ten sam rozmiar 25x25cm. Wszystkie mają również kieszonkę:


 i pasek wszywany "odwrotnie" - poziomo:


Zostały mi jeszcze do pokazania torebki w trzech różnych wielkościach - takie dla dużych dziewczynek, ale i dla takich całkiem małych bo w rozmiarze 17x20cm, a poza nimi portfele i okładki na notesy, ale to już w kolejnych postach - padam na twarz... 

Dobrej nocki
Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz